Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גפן פרימו : כסף לטמלוקבה: זו מדליה שמחה ועצובה גם יחד

גפן פרימו : כסף לטמלוקבה: זו מדליה שמחה ועצובה גם יחד. חברות הנבחרת שהיו אמורות לטוס לתחרות: ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון, לא תענה למאמן שלה. בדרך גברה על גילי כהן. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן.

טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! היא התאמנה בג'ודו במועדון איי. הג'ודוקא הישראלית ניצחה בגמר בית הניחומים את חאגבאסורן המונגולית ועלתה לקרב על המדליה | פליקר הודח בקרב מול אלוף העולם. איגוד הג'ודו עדכן כי פרימו חשה בטוב וללא סימפטומים. באליפות שנערכה לפני שנתיים וחצי שנערכה בישראל, זכתה פרימו, אז בת 18, במדליית הארד.

ביום חמישי: אליפות ישראל בג'ודו תצא לדרך - ספורט 5
ביום חמישי: אליפות ישראל בג'ודו תצא לדרך - ספורט 5 from www.sport5.co.il
זו הייתה אכזבה מרה עבורי. מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. מדליסטית הארד מאליפות אירופה נכנעה לפביאן קושר, אך עדיין יכולה לזכות במדליה. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. ‏גפן פרימו זכתה במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו עד 52 ק''ג, אחרי שגברה על יריבה מאוזבקיסטן. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו.

זה היה אחד מהרגעים הגדולים שלה בקריירה וכנראה המשמעותיים מכולם.

פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. הקרב על הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2021 בין ברוך שמאילוב לטל פליקר ובין גפן פרימו לגילי כהן נפתח. הג'ודאית במשקל של עד 52 קג עברה שנה לא קלה. איגוד הג'ודו החליט היום (ראשון) לפתוח מחדש את התחרות הפנימית על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בטוקיו בכל קטגוריית משקל. טל פליקר זכה במדליית ארד במשקל עד 66 קג, לאחר שגבר על מרקו גוסיץ' ממונטנגרו. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות. מדליסטית הארד מאליפות אירופה נכנעה לפביאן קושר, אך עדיין יכולה לזכות במדליה. ג'ודו, כך נראה, היה משהו שפשוט נולדה לעשות. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי.

הג'ודאית במשקל של עד 52 קג עברה שנה לא קלה. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. חברתה של גפן, גילי כהן המתחרה גם היא במשקל 52 קג נוצחה בסבוב השלישי ותמנע נלסון לוי (57 קג) נוצחה גם היא בסבוב השלישי. גפן ניצחה היום במהלך התחרויות את האלופת האולימפית בלונדון 2012 הברזילאית שרה מננזש. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון.

הכוכבת החדשה: הדרך של גפן פרימו למדליה
הכוכבת החדשה: הדרך של גפן פרימו למדליה from images.one.co.il
זו הייתה אכזבה מרה עבורי. חברתה של גפן, גילי כהן המתחרה גם היא במשקל 52 קג נוצחה בסבוב השלישי ותמנע נלסון לוי (57 קג) נוצחה גם היא בסבוב השלישי. טלטוס הינה נותנת החסות הרשמית לגודקא גפן פרימו. מדליסטית הארד מאליפות אירופה נכנעה לפביאן קושר, אך עדיין יכולה לזכות במדליה. ג'רבי משוחחת איתה ועם עידו בר, המאמן שלה על שגרת האימונים. בפעם השנייה בקריירה, הישראלית (עד 52 קג) שלא תהיה בטוקיו, קיבלה מתנת ניחומים בדמות מקום הפודיום בטורניר היבשתי. הג'ודאית במשקל של עד 52 קג עברה שנה לא קלה. גפן פרימו נמצאה הערב (חמישי) חיובית לקורונה ולכן הג'ודוקא וכל נבחרת הנשים לא יוכלו לצאת ולהשתתף באליפות אירופה.

טלטוס הינה נותנת החסות הרשמית לגודקא גפן פרימו.

גפן וכרם פרימו מכוונות הכי רחוק שאפשר בזמן שגפן פרימו (19) מנסה להבטיח את הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו, אחותה הקטנה כרם (14). הישג שיא בקריירה לגפן פרימו. גפן פרימו, היום בת 19, נולדה וגדלה במושב הצפוני גן השומרון. יצוין כי גפן חשה בטוב וללא סימפטומים, ושאר הספורטאיות והצוות יצאו שליליים בבדיקה. איגוד הג'ודו החליט היום (ראשון) לפתוח מחדש את התחרות הפנימית על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בטוקיו בכל קטגוריית משקל. חברת הנבחרת, גפן פרימו, נמצאה חיובית לקורונה ולכן שאר בנות הנבחרת יאלצו להיעדר מהתחרות. מספיק מבט חטוף על אימוני הנבחרות כדי להבין זאת. היא התאמנה בג'ודו במועדון איי. באליפות שנערכה לפני שנתיים וחצי שנערכה בישראל, זכתה פרימו, אז בת 18, במדליית הארד. גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. בדרך גברה על גילי כהן. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018.1. שיהיה בהצלחה לגפן ולכל חברי הנבחרת באליפות העולם!

גפן פרימו | עדי אבישי. She competes in the under 52 kg weight category, and won a bronze medal in the 2018 european judo championships. בדרך גברה על גילי כהן. זה היה אחד מהרגעים הגדולים שלה בקריירה וכנראה המשמעותיים מכולם. פליקר הודח בשמינית הגמר על ידי אלוף העולם, כהן סיימה את דרכה בסיבוב השני.

גאווה: גפן פרימו וטל פליקר זכו במדליית ארד בפתיחת אליפות אירופה | דבר העובדים בארץ ישראל
גאווה: גפן פרימו וטל פליקר זכו במדליית ארד בפתיחת אליפות אירופה | דבר העובדים בארץ ישראל from www.davar1.co.il
הג'ודוקא הישראלית ניצחה בגמר בית הניחומים את חאגבאסורן המונגולית ועלתה לקרב על המדליה | פליקר הודח בקרב מול אלוף העולם. יום מאושר עבר על גפן פרימו, לארח הזכייה במדליית הארד באליפות העולם בג'ודו. הישג שיא בקריירה לגפן פרימו. פרימו מחזיקה במדליית ארד מאליפות אירופה 2018. זו המדליה העולמית הראשונה של פרימו, שלמרות זאת לא תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים פרימו החלה את יום הקרבות שלה ישירות בסיבוב השני, מול לוז אולברה ממקסיקו, והעפילה לסיבוב השלישי לאחר שיריבתה ספגה שלושה עונשים. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. ״אני עצוב מאוד כי מקצועית עשינו הכנה מצוינת, הספורטאיות נראות מצוין וחבל לי שלא נוכל לקבל. חברתה של גפן, גילי כהן המתחרה גם היא במשקל 52 קג נוצחה בסבוב השלישי ותמנע נלסון לוי (57 קג) נוצחה גם היא בסבוב השלישי.

ג'רבי משוחחת איתה ועם עידו בר, המאמן שלה על שגרת האימונים.

על הנייר זה נראה כמו קרב אבוד, אבל אם יש משהו שפרימו הוכיחה אתמול (חמישי), זה שאצלה אין כזה דבר. היום השני באליפות העולם בג'ודו נפתח הבוקר (שני) בבודפשט שבהונגריה, כשאת המשלחת הישראלית מייצגים טל פליקר בגברים וגילי כהן וגפן פרימו בנשים. גפן פרימו היא ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג. עולם הג'ודו, עולם של אומנות לחימה ספורטיבית המשלב בתוכו תכונות של כבוד, כיבוד האחר, דבקות במטרה ויושרה אלו התכונות המאפיינות את חברת טלטוס בחיי היום ובעולם בעסקי. הג'ודוקא הישראלית ניצחה בגמר בית הניחומים את חאגבאסורן המונגולית ועלתה לקרב על המדליה | פליקר הודח בקרב מול אלוף העולם. פרימו גדלה במושב גן השומרון ובגיל 4 החלה להתאמן בג'ודו. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! אליפות אירופה בג'ודו 2018 בתל אביב, הג'ודוקא גפן פרימו בת. גפן פרימו הוכיחה שגם לדור העתיד של הג'ודו הישראלי יש מה למכור כבר בהווה. הצד שלא הכרתם אצל גפן פרימו, הג'ודאית המבטיחה של ישראל. גפן פרימו רק בת 20 וכבר הספיקה לזכות במדליית ארד באליפות אירופה. ג'ודאית צעירה לא תדבר יותר מידי עם הגדולות ממנה, לא תשאל שאלות תוך כדי אימון, לא תענה למאמן שלה. מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו:

Post a Comment for "גפן פרימו : כסף לטמלוקבה: זו מדליה שמחה ועצובה גם יחד"